Mr. Wallberg

2011-01-19| Team

Cheezeface's allra senaste tillskott är denne man. Han syns inte allt för mycket framför kameran och det finns en logisk förklaring till det. Därför tycker vi att ni ska få lära känna honom.

Berätta lite om dig själv...
Är en ung tungviktare (dock längre än dvärgen) på 19 underbara sommrar som älskar långa promenader och kvällsmys kring dom inte alls ofarliga gatorna i Åkersberga.
Annars gillar jag att hänga med mina Thug-bro’s från mitt *CREW* samt fappa är kul-t!

Vad bidrar du med till CFP och på vilket sett drar CFP nytta av dig?
Förutom att jag bidrar ”gänget” med ett glatt humör (:DDDDDDD) så har jag en känsla av att min dedikering för allt vad film och redigering innebär samt min arsenal av rörlig fotografisk apperatur kommer vara till stor nytta för CFP.

Förutom min tekniska sida är jag även CFP’s one and only Skater/Skatekonsult, vilket jag också tror att CFP kommer dra nytta av när snö och is sakta vaporiserar.

Hur ser en helt vanlig dag ut för dig? Många fappar om jag känner dig rätt.
En fap där och en blatt där är ingen ovanlighet i min vardag, hehe. Annars sitter jag och fipplar med någon Edit eller dylikt när jag inte jobbar som lekfarbror på fritids.
Men när vintern passerat står jag på min bräda en hel del av min vardag!

Om du fick välja en person att spendera natten med i CFP, vem skulle det vara och varför?
Skulle helt klart välja p_92 för att han är så JÄVLA ung och vacker. Inte lätt att bli gammal :/

Sex snabba
seriös / oseriös – JÄVLIGT seriös.
Shakira / John Rydell - Eazy, John rydell! Hår > Shakira
Puder / park – Helst slalom i trikåer, hehe
filma / fota - Även fast båda är hyvens måste jag nog säga filma
full / nykter - Öl är kul-t 
kött /coca cola – (FU hengus, fu) coccccca i guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg eller annat skit:

Kommentar:

Trackback