Le blogg

2011-01-23| Allmänt


Nu är jag äntligen klar med i princip allt, lite små fix här och där men det jobbar jag på atm när du läser det här. Jävla grymt. Nu har CFP fått sig ett rejält ansiktslyft (utan botox). Jag är rätt nöjd men har lite planer på G för att få skiten ännu ballare. Och har ni förslag på något som fattas så är det bara att hojta! Oki?

För er som är lite bakom flötet hade jag tänkt att rada upp lite av det som är nytt.
- Hela skiten
- Eftersom vi i CFP gillar varandra har jag ordnat en knapp så att ni kan gilla oss... På facebook.
- Rensat gamla inlägg (vissa)
- Breddat hela grejen för er synskadade (jag vet att det finns några)
- Kirrat så att man kan se våra edits med sin coola smartphone, fungerar iaf på min iphone

Som sagt så är jag inte helt 100% klar (måste fixa ALLAS profiler men där tar jag bara på mig halva ansvaret) men b-loggen  är klar för anvädning. Skulle det vara så att jag är rookie och har kirrat en bugg eller annat fel så är det bara att skicka en felanmälan till mig så kirrar jag biffen. hehe.

Peace
Henguzzen

Kommentarer
Postat av: hje

tackiz henguuuzz för att du tänkt på mina ögon, veryy snällt of you! Ni är best guys!

2011-01-25 @ 09:09:41
URL: http://hje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg eller annat skit:

Kommentar:

Trackback