Blueberry i Tenndalen

2008-12-29|

Blueberry (jag gustav) drog till tenndalen för att fira jul. Taggad till 100 att åka såddan där skidor. Eftersom jag inte hadde åkt på 3 månader sedan den fina sprickan jag skaffade mig på JohnSuperSession. Bilen packades full, lite över full kanske. Det bar iväg mot djupare snö och högre berg. Men denna saga slutade inte precis så som jag ville

Måndag: Vi är fett taggade. men först var jag tvungen att åka och fixa mina skisopers för dom var sönder. sedna var det iväg mot parken. Men det blåste 25 sec/meter så det gick fan inte att åka. 



Tisdag: NU jävlat ska man köra. ett par fina flips i början men sen så, ja då fucka mitt ben ur. Den gammla sprickan fick jag jävligt ont i. så inge mer schreed den dagen :(

Onsdag (Jul afton) : denna dag var alla ute ock åkte men inte jag. Satt hemma och var jävligt sur för att jag inte kunde åka tack vara mitt jävla ben.



Torsdag: Jag prova åka igen. kunde inte hoppe eller raila. så jag gled i parken med bror David å min kusin Ollie och titta på när dom körde.



Fredag: Fan va nice det gick kunde inte hoppa men jag raila. Satte mycket 270 kringla från rainbown osh flat downen. Några 270, 270 av även. Mycket nöjd. på tanke på att jag suger på att raila:P



Lördag: Sista dagen, nu ska jag satta många fina saker hadde jag tänkte. Men inte fan det. Efter tre åk så hände det. Jag skulle låsa på en rail för att göra en kringla så högg det som fan körde hakan i kinken. (inte så skönt) aja det vara bara till att sy hakan:P så det var inge mer åkning den dagen



Och så levde han lycklig i alla sina dagar... not 

Kommentarer
Postat av: ahj

blåste det verkligen 25 sec/meter?? :O:O siick så det tog alltså 25 sek för luften att färdas 1 meter? fattar att det var svåråkt :P

G picz tho och må herren låta ditt ben läka :) <3

2009-01-08 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg eller annat skit:

Kommentar:

Trackback