Snowboard-häng i Väsjö!!

2011-02-27| Allmänt

Hehej!!
  Under gårdagen var Jag(Dave), Hengus, Albin å 92an i väsjö under ett Feeeeett snowboardevent!! Man kan säga att Väsjös baksidan har ryckt upp sig regält nu faktist. Många coola märken var där och kolla läget och de gällde att ligga på topp. Själv gjorde jag en 360"SpinToWin" på en kick som resulterade i en ny huvudsponsor.
Fick denna men antar att dom hör av sig om mer prylar sen...

Burton Tissscha, Large ;) 
Burton T-Shirt, Large!

Så jag går från Salomon till Burton nu... Känns rätt ;)
Kan också säga att åkningen och vädret igår var riktigt bra tills det kom ett stort urmoln och täckte berget.

Allt från mig, BigDave
(hoppas ni förstår den härliga ironin...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg eller annat skit:

Kommentar:

Trackback