Vad händer?

2010-07-06|

Ja nu är sommarn i full gång. Det betyder ingen snö.... men vi gör andra saker också. Just nu sitter jag (Guuran) i bilen påväg ner til skåna med min bror och mor. Mycket spännande äventyr som vi kastar oss ut i, mamma kör bilen så man inte vad som kan hända.

Läste just nu på freeride att dom gör en fin backe med snö nere i båstad. Dom ska också ha RAILJAM där den 16 augusti. vore fett att dra ner och raila med alla shteeekare. Är det några från CFP som är på? några andra med kanske?



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Robin@skogen

Jag är lätttt på. Om ingen är taggad för fonna så åk dit istället !

2010-07-06 @ 21:47:55
Postat av: ahj

ooh det lät ju najz! men det jag mest la märke till var dina zupertrendiga senilsnören (Y) :D

2010-07-13 @ 08:44:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg eller annat skit:

Kommentar:

Trackback