tutta.. mena titta

2010-01-05| Foto

Oj Oj Oj! Nu tycker jag att det har varit lite dåligt med sådan där uppdtatiring som alla coola blogga gö.r XD
AaaH shit familjen Kjellstrand flög upp till romme med sin privata jet. Nej bil. Det var en underbar dag trots silencer med 27 växlar och markerp12 bindningar så lyckades man med stompa en overshootad backflip. Imorrn skulle det bli kungsberget, men ickasanicke, så jag bjussar på ett par fina bilder som söta matilda har tagit idag.





Peace out!<3 Bluebarry





Kommentarer
Postat av: superunknown

Är det christer jag skådar i bakgrunden? haha

2010-01-05 @ 01:15:04
Postat av: christer

LÄGG EJ UPP ARKIVERAT TRÄNINGSMATERIAL PÅ INTERNET! OM DET HÄR LÄCKER UT KAN ANDRA KLUBBAR TA DEL AV VÅRA METODER!

2010-01-05 @ 01:19:11
Postat av: hje

VART ÄR MINA ROSA CHINOS??!

2010-01-05 @ 23:44:17
URL: http://hje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg eller annat skit:

Kommentar:

Trackback